søndag 28. november 2010

Sett mest på i 2010

Vil gjerne ta med to lister til når vi er i gang med oppsummere 2010:

ÅRETS MEST SETTE VIDEOER

1. Vampire Weekend- Cousin
Den er kanskje litt (for å bruke det jeg tror er p3-sjef Mats Bugge Borchs favorittord) - lett ANMASENDE- men det er det jeg digger. At jeg blir sugd inn i energien til bandet.


2. Torgny Amdam- The only Game


3. I Blame Coco- Self machine

Får helt fnatt over hvor fin den videoen er. Gikk rett hen og kontaktet en regissør og sa jeg ville bruke det gamle bassenget i Bodø og spille inn en helt lik musikkvideo da jeg så denne. Han fikk meg heldigvis til å innse at ideen var en smule oppbrukt etter denne. Er forresten i gang med planleggingen av musikkvideo selv! Jeg tør bare ikke snakke for mye om det enda siden søknadsprosessen tar ganske lang tid og kanskje blir det så lenge til at det blir til en flunkende ny låt? 


4. Willow Smith- Whip my hair
Årets- Har du SETT denne- videoen! Noen setter den fortsatt på på fest og tror de er først ut. Losers.. 
Willow kom for lenge siden- i alle fall 11 år siden, og kommer til å bli her i minst 70 år til. 



5. Cold Mailman- Pull your self together and fall in love with me


GODE LÅTER

Det er ikke bare for å være hyggelig.. men noen av årets beste låter er av norske artister!
1. Odd Norstoga- Lykkeliten
2. Susanne Sundfør- It`s all gone tomorrow
3. Røyksopp- The Drug
4. Lars Vaular- Rett opp og ned
5. Hellbillies- Du er den
6. Cold Mailman- Time is of the essence
7. Ida Jenshus- Leaving
8. Ingrid Olava- Warrior song


Er det Josh Groban? Nei, det er en luring fra Telemark





















Ja, og før jeg begynner med Bjørn Johan Muri (han hadde faktisk kommet på 9. plass) så stopper jeg her. 
God Søndag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar