søndag 3. oktober 2010

Unge journalister

Jepp! Dette er fra den gang jeg var 13 og brukte 3 lag gensere og 4 lag stilongs for å se ut som jeg hadde  noen former på en relativt rett strek av en kropp. 3 hårstrikk brukte jeg også, for å få afroen til å ligge nogenlunde på plass. Her forøvrig med Fruit of the Loom, høyhalsa polo og Adidas. Lett nervøs før kveldens konsert.

Bildet måtte fiskes opp fra mammas arkiv og skal brukes i Bodø Kulturskoles jubileumsavis.. Jeg ble nemlig kontaktet av 2 søte jenter på 7 og 11 år fra skriveskolen en kveld, og de ville intervjue en kjendis. Haha! Kjendiseri var de opptatt av, og lurte bla på om jeg i løpet av mine 10 år på Kulturskolen gikk sammen med noen andre kjendiser? Vel.. sånn bortsett fra en klassisk pianist og en operasanger, så kom jeg jo på at jeg også gikk sammen med Ivar Bowitz- også kjent som frontfigur..ah-jeg liker det ordet- i Cold Mailman! Han påstår selv han gikk der bare en dag og syns det var kjedelig, men jeg tror han ikke helt. De slipper plate i morgen, jeg er kjempespent på å høre og jeg tror den er kjempefin:)

Kan vi kontatere det nå? At Ivar og Ingeborg er kjendiser? Her er en video av våre venner i Cold Mailman:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar