lørdag 16. oktober 2010

Joddski og ho Ingeboooooorg

Forrige helg stod Joddski og Ingeborg nok en gang på Rock Cafe i Bodø og sang "Bodø State of Mind". Bodøs nye anthem/ russelåt og patriotisme på høyt nivå.  Dere som ikke har hørt coveren av JC og Alicia Keys enda, kan laste ned hele Joddski-mixtapen fra Kingsize her:

http://www.kingsize.no/News.aspx?ArtNo=9409

Denne gangen var vi leid inn til en privat 40-års dag. Jublianten slo på stortromma og inviterte først byens barnehager til Champagnebrusfest med Joddski-konsert, før de "voksne" kom litt senere til tapas..mmm..og ordenlig sprudlevann. Team Joddski fra fjorårets Korlslaget kom også, så plutselig var jeg en del av tidenes Bodøfest..

For enkelte Bodøværinger er jeg fortsatt "ho Ingeborg" som synger med Joddski - så da gjør det vel ikke noe at jeg reklamerer enda litt mer for låta her..(samtidig som jeg roper høøyt: jeg jobber med andre ting også?)

Flere Joddski og Ingeborg-prosjekter er på vei- så se opp! (og hold dæ fast førr å ikke blås bort)

sjekk armen min..vi snakker punch!

   

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar