torsdag 4. mars 2010

Ingeborg (med band)

På tide å blogge om mote! Colgatesmilet i månedens ELLE er et resultat av en hysterisk, rar og utrolig morsom seanse med gubben til Mia; Marcel Lelienhof. Stylister, glitter, hårspray, paljetter og løpende frisører forvandlet meg i rekordfart og vips satt jeg i Skappel-positur i en luftsofa av nagler og skinn. Marcel roper at jeg skal "oose lidenskap" og jeg vet ikke om jeg skal le eller forsvinne. Jeg valgte å se på det hele med en stor dose humor og kjente at jeg egentlig liker å kjenne meg feminin. Det skal gå i høye hæler framover!

Ettersom Andreas proklamerte (og advarte) tidlig i vår bloggefase at det kom til å handle om mat (hva vi spiser på turne) mote (hva vi får i gave av eric ellectric) og musikk (hva vi hater og liker) så føler jeg det er på tide å skrive litt om den nye vintagebutikken FLASHDANCE som ligger i Posthallen. Jeg trodde den var vanskelig å finne, særlig for surrehoder som meg, men hey: Posthallen er et stort bygg med store skilt og når man ser neonlysene i vinduet kan man ikke ta feil! Dette er miss Harmonicas mekka og hun har jammen samlet
mye fint! Se bare på det fantastiske interiøret (som jeg hørte hun sagde og spikka på selv ..bare 2 timer før åpning..)! Det er litt som å gå inn i en super mario verden med skatter over alt. Mange second hand butikker prøver visst å stappe så mye klær det går an, og gjerne mer til, inn blant kleshengerne. Det er deilig å kunne gå og titte i et luftig og stilig lokale uten å drukne i 50talls-eim og blomstrete skjørt. 2 jakker ble det på meg også!

Monica varmet jo dessuten opp for La Roux tirsdag, på et utsolgt Rockefeller. Er litt misunnelig på både Monica og La Roux og alle publikummerne
som fikk billett. MEN; La Roux spiller jo på Øya også, så hvis jeg ikke har gått helt lei (jeg kjente det ble litt for mye Bulletproof
på p3 en stund) så skåler jeg med dere der! Øya har jo tidenes beste lineup i år, så nå har jeg tatt meg fri 2 uker før for å lade opp. Vi slipper også plata vår rundt øyatider!

Det er spennende dager for oss i bandet- og forresten; hvorfor står det Ingeborg Selnes MED band på plakter for tiden? heter vi det? Heter Madonna; Madonna med band? Forklaring ønskes.
Låtene våre ligger fortsatt og godgjør seg hos produksjonsteamet DeadMono i Stockholm. http://www.deadmono.com/ Vi har fått høre en låt allerede, og får nok flere i løpet av neste uke. Det er rart å legge "babyene" i hendene på andre, me alt lover veldig godt! Vi planlegger cover om dagen som blir en slags sammensetning av fotografer, designere og grafikere vi liker best. Hvem det er røper jeg ikke helt enda;)

I kveld skal vi alle på Internasjonalen for å feire Fan Fanzine slipp igjen. Denne gang med det som skal være Norges nye Kate Bush på scenen; Lucy Swann. Kate Bush med band. Hurra hurra og god helg:)

Ingeborg

(Konsertvirksomhet i Nordnorge krever en viss innsats. Ikke lett å få alt utstyret på land)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar